Minun sivut
Minun sivut


Usein kysytyt kysymykset

Mitä teen, jos olen unohtanut salasanani?

Jos et muista salasanaasi tai sinulla on ongelmia kirjautua sisään omille sivuillesi, klikkaa linkkiä Unohtuiko salasana ja saat sähköpostiisi linkin salasanasi palauttamiseksi.

Tilaaminen

Voinko tilata tuotteita teiltä, jos olen alle 18-vuotias?

Jotta voit tehdä ostoksia meillä, sinun on oltava täysi-ikäinen tai sinulla on oltava vanhemman suostumus tilaukseen. Me emme tarkista tätä, vaan vastuu sen toteutumisesta on sinulla ja huoltajallasi.

Onko olemassa enimmäis- tai vähimmäissummaa, jolla minun tulee tehdä ostoksia?

Ei, meillä ei ole enimmäis- tai vähimmäissummaa, joiden rajoissa sinun tulisi tehdä ostoksia.

En ole saanut tilausvahvistusta?

Jos et saanut tilausvahvistusta ostostesi läpiviemisen jälkeen, tarkista, että annoit oikean sähköpostiosoitteen ja tarkista roskasähköpostisi, koska tilausvahvistus voi joskus päätyä sinne. Jos et edelleenkään löydä sitä, ota yhteyttä asiakaspalveluun varmistaaksesi, että ostoksesi on mennyt läpi.

Mitä teen, jos haluan peruuttaa tilaukseni tai lisätä tai vaihtaa tuotteen ennen paketin lähettämistä?

Jos haluat poistaa tilauksesi, ota meihin välittömästi yhteyttä. Jos pakettisi on jo ehditty pakkaamaan, meillä ei ole mahdollisuutta pysäyttää sitä. Tämä koskee myös muutoksia, kuten yhden tuotteen poistamista tilauksestasi. Voit myös itse peruuttaa tilauksesi omilla sivuillasi. Jos haluat lisätä tuotteen yhteislähetykseen edellisen lähettämättömän tilauksen kanssa, tee uusi tilaus kyseisestä tuotteesta. Kassalla sinulta kysytään haluatko lisätä tuotteen viimeisimpään tilaukseesi vai haluatko, että se lähetetään erikseen.

Toimitus

Mitkä ovat toimituskulut?

Toimituskulut eri toimitusvaihtoehdoille näet kassalla. Me tarjoamme ainakin yhden ilmaisen toimitusvaihtoehdon kaikkiin yli 30 € suuruisiin tilauksiin.

Toimitatteko tilauksia Ahvenanmaalle?

Valitettavasti emme tällä hetkellä toimita tilauksia Ahvenanmaalle, mutta toivomme voivamme tarjota tämän tulevaisuudessa.

Missä pakettini on?

Kun tilauksesi on lähetetty meiltä, saat toimitusvahvistuksen tilausta tehdessäsi antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Sen kautta voit seurata pakettiasi. Voit myös seurata pakettia toimitusvahvistuksessa olevalla lähetystunnuksella. Toimitusvahvistus lähetetään heti, kun paketti lähtee varastoltamme.

Kuinka kauan kestää ennen kuin saan Tilaukseni?

Toimitus- ja toimitusaika riippuu postinumerostasi ja valitusta toimitustavasta. Me lähetämme tilauksesi varastoltamme arkisin 24 tunnin sisällä tilauksesi tekemisestä.

Mitä eri toimitustapoja voin valita?

Voit lukea tarjoamistamme eri toimitustavoista alta. Tilauksellesi käytettävissä olevat toimitustavat luodaan postinumeron perusteella, jonka annat kassalla.

Budbee Box:

Budbee Box toimittaa pakettisi 2-3 päivän sisällä sinua lähellä sijaitsevaan pakettiautomaattiin. Saat koodin, jonka avulla noudat pakettisi juuri silloin, kun se sinulle sopii. Paketti säilyy pakettiautomaatissa 7 päivää, jonka jälkeen se lähetetään automaattisesti takaisin.

Tiedot lähetyksestä löydät Budbee-sovelluksesta.

Budbeen kotiinkuljetus:

Toimitusaika 2-4 arkipäivää riippuen asuinpaikkakunnastasi.

Paketti toimitetaan kotiisi iltaisin klo 17 ja 23 välisenä aikana. Jos olet pyytänyt paketin jättämistä ovesi ulkopuolelle, olet itse vastuussa paketista siitä hetkestä lähtien, kun kuljettaja on jättänyt toimituksen.

Tiedot lähetyksestä löydät Budbee-sovelluksesta.

Bring:

Toimitusaika 2-3 arkipäivää riippuen asuinpaikkakunnastasi.

Toimitus noutopisteeseen. Voit noutaa pakettisi sinulle sopivana ajankohtana, noutopisteen aukioloaikojen puitteissa. Huomioi, että sinun tulee noutaa pakettisi 5 päivän kuluessa tai muuten se lähetetään automaattisesti takaisin.

Maksu

Käytämme Klarna Checkoutia maksuratkaisuna. Jokainen valmis ja hyväksytty tilaus luo automaattisesti tilausvahvistuksen, joka lähetetään sähköpostiisi. Yleisin syy tilausvahvistuksen tai laskun saamatta jäämiseen on se, että tilaus ei ole mennyt kokonaan läpi, olet antanut väärän sähköpostin tilausta tehdessäsi tai että tilausvahvistus on automaattisesti lajiteltu sähköpostisi roskapostikansioon. Mikäli sinulla on kysyttävään, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Lasku

Emme veloita laskutuslisää, mikäli valitset 30 päivän laskun. Lasku lähetetään sähköpostiosoitteeseesi ja sen voit maksaa myös My Klarnan kautta.

Korttimaksu

Turvallinen korttimaksaminen Mastercardilla ja Visalla. Emme veloita korttimaksulisää. Rahat veloitetaan tililtäsi 2 pankkipäivän sisällä. Korttimaksaminen tapahtuu Klarnan välityksellä.

Osamaksu

Laskusi voidaan jakaa jopa 24 kuukaudelle. Emme lisää aloitusmaksua tai kuukausimaksua, mutta korko on 18,9 %. Näet tämänhetkiset osamaksuehdot ja kuukausittaisen summan Klarnan verkkosivuilta.

Pankkisiirto

Voit maksaa myös pankkisiirrolla. Pankkisiirrolla maksat verkkopankkisi kautta.

Palautus

Miten palautan ostamani tuotteen?

Asiakkaana sinulla on lain mukaan oikeus 14 päivän palautusoikeuteen siitä hetkestä, kun olet vastaanottanut tuotteen, edellyttäen, että tuote on avaamaton, ehjä eikä sisälly valmiiseen pakettiin. On tärkeää, että tuote palautetaan myyntikuntoisena alkuperäispakkauksessa.

Sinulla on 14 päivän palautusoikeus. Mikäli tuote on avaamaton ja ehjä, eikä se ole osa monipakkausta tai pakettituotetta, voit lähettää sen takaisin meille. Palautus on omakustanteista. Palautusoikeus ei koske tuotteita, jotka ovat merkitty lyhyellä parasta ennen -merkinnällä, eikä tuotteita, joissa on rikkoutunut sinetti terveyteen ja hygieniaan liittyvistä syistä.

Liitä palautuksen mukaan myös kopio tilausvahvistuksestasi tai laskustasi, jossa mainitset minkä tuotteen olet palauttamassa ja että kyseessä on palautus.

Lähetä palautus osoitteeseen:

Svenskt Kosttillskott AB
Box 2018
176 02 Järfälla
Sweden

Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, rekisteröimme sen ja hyvitämme summan laskultasi.

Mikäli olet valinnut maksutavaksi laskun voit palautustapauksissa päättää haluatko maksaa koko laskun summan ja saada hyvityksen palautuksen jälkeen tilillesi vai haluatko keskeyttää laskusi palautuskäsittelyn ajaksi. Mikäli haluat keskeyttää laskusi, tulee sinun ilmoittaa Klarnalle itse, että olet tehnyt palautuksen meille. Teet sen joko Klarna-sovelluksen kautta tai soittamalla numeroon +358(0)248093888 arkisin kl 10-13 välisenä aikana. Tällöin laskusi keskeytetään, kunnes olemme vastaanottaneet palautuksesi ja päivittäneet laskusi.

Kuinka kauan kestää ennen kuin saan rahani takaisin?

Palautuksen lähettämisessä meille voi kulua jopa 14 päivää, jonka jälkeen palautusosastomme käsittelee ja rekisteröi palautuksesi. Tämän jälkeen teemme hyvityksen. Mikäli olet maksanut kortilla tai pankkisiirrolla, saat rahasi takaisin tilillesi noin 3-5 pankkipäivän kuluessa.

Kun Haluan vaihtaa tuotteen, miten toimin?

Emme valitettavasti voi tehdä muutoksia tilaukseesi, emmekä näin ollen voi tarjota erillistä vaihtomahdollisuutta. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, tulee sinun tehdä palautus yllä mainitulla tavalla. Katso kohta: Miten palautan ostamani tuotteen. Huomioithan, että myös vaihtotapauksissa tuotteen palautus on omakustanteista. Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, hyvitämme sen olemassa olevasta tilauksestasi. Voit tehdä uuden tilauksen haluamallesi tuottelle tai koolle verkkosivuillamme. Uusi tuote lähetetään meiltä arkisin 24 tunnin sisällä.

Jos sain tilaukseni mukana ilmaisen kampanjatuotteen, tuleeko minun palauttaa se jos palautan muut ostamani tuotteet?

Jos päätät palauttaa yhden tai useamman kampanjaan kuuluneen tuotteen, jonka mukana sait tuotteen, myös ilmainen tuote on tällöinpalautettava avaamattomana/alkuperäisessä kunnossa. Jos päätät pitää kaupan päälle saamasi tuotteen, lähetämme sinulle laskun tuotteen arvosta.

Miten teen reklamaation?

Mikäli olet vastaanottanut viallisen tuotteen, sinulla on oikeus tehdä reklamaatio kohtuullisessa ajassa, mielellään 2 kuukauden sisällä. Reklamaatiotapauksissa ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme mielellääni sähköpostitse osoitteeseen info@healthwell.fi. Se mitä tarvitsemme reklamaation käsittelemiseen, riippuu siitä, mitä reklamaatio koskee. Rikkoutuneiden tuotteiden tapauksessa sinun tulee lähettää kuva viallisesta tuotteesta sekä kuvailtava, miten se on mennyt rikki. Jos tuote maistuu sinusta erilaiselta tai poikkeaa jollain muulla tavalla, sinun tulee lähettää meille tuotteen eränumero. Löydät sen pakkauksesta. Huomioi, että jos haluat reklamoida tuotteen ulkoiselta tuotemerkiltä, meidän täytyy viedä reklamaatio eteenpäin toimittajallemme ennen kuin voimme mahdollisesti hyväksyä sen. Reklamaation käsittely voi viedä kauemmin aikaa kuin normaali palautus.

Takuu koskee ainoastaan tuotantovirheitä. Mikäli et ole tyytyväinen tuotteeseen, ole hyvä ja lähetä sähköpostia asiakaspalveluumme osoitteeseen info@healthwell.fi niin autamme sinua mielellämme. Ravintolisien teho voi vaihdella käyttäjästä riippuen, mikä tarkoittaa ettemme voi taata tiettyjä tuloksia kaikille yksilöille. Suosittelemme lukemaan tarkkaan vastaako ravintolisä, jonka olet ostamassa, tarpeitasi. Tuotteiden käyttö omalla vastuulla.