Yleisiä kysymyksiä

Voinko tilata tuotteita teiltä, jos olen alle 18-vuotias?

Jotta voit tehdä ostoksia meillä, sinun on oltava täysi-ikäinen tai sinulla on oltava vanhemman suostumus tilaukseen. Emme tee tätä valvontaa, mutta vastuu sen toteutumisesta on sinulla ja huoltajalla.

Onko olemassa enimmäis- tai vähimmäissummaa, jolla voit tehdä ostoksia?

Ei, meillä ei ole enimmäis- tai vähimmäissummaa, jolla sinun tulee tehdä ostoksia.

Mitkä ovat toimituskulut?

Toimitusvaihtoehdot ja niiden kulut löydät kassalla. Me tarjoamme aina ilmaisen toimituksen kaikkiin yli 30 € suuruisiin tilauksiin.

Toimitatteko tilauksia Ahvenanmaalle?

Valitettavasti emme tällä hetkellä toimita tilauksia Ahvenanmaalle, mutta toivomme voivamme tarjota tätä tulevaisuudessa.

En ole saanut tilausvahvistusta?

Jos et saanut tilausvahvistusta, kun suoritit ostoksesi, tarkista, että annoit oikean sähköpostiosoitteen ja tarkista roskasähköpostisi, koska se joskus päätyy sinne. Jos et vieläkään löydä sitä, ota yhteyttä asiakaspalveluun varmistaaksesi, että ostoksesi on mennyt läpi.

Mitä teen, jos minulla ei ole sähköpostiosoitetta?

Jos sinulla ei ole pääsyä sähköpostiosoitteeseen, voit soittaa asiakaspalveluumme numeroon +358(0)248093888, arkisin välillä 10:00-13:00, ja autamme teitä mielellämme tilauksen tekemisessä.

Jos haluan poistaa tilaukseni / lisätä / vaihtaa tuotteen ennen paketin lähettämistä, miten se tehdään?

Jos haluat poistaa tilauksesi, ota meihin heti yhteyttä. Jos paketti on ehditty jo pakkaamaan, meillä ei ole mahdollisuutta pysäyttää sitä. Tämä koskee myös tilausmuutoksia, joissa esimerkiksi haluat poistaa tilauksestasi vain yhden tuotteen. Voit myös poistaa oman tilauksesi sivuiltasi. Jos haluat lisätä tuotteen lähetettäväksi yhdessä, teet tuotteen tilauksen, jolloin sinulta kysytään kassalla, haluatko lisätä tuotteen viimeiseen tilaukseesi vai haluatko lähettää sen erikseen.

Missä pakettini on?

Kun tilauksesi on lähetetty meiltä Healthwelliltä, saat toimitusvahvistuksen tilausta tehdessäsi antamaasi sähköpostiosoitteeseen ja sen kautta voit seurata pakettiasi. Voit myös seurata pakettiasi saamastasi seurantanumerosta. Mikäli sinulla on kysymyksiä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Jos teen tilauksen oston mukana toimitetulla kampanjatuotteella, täytyykö ilmainen tuote palauttaa, jos palautan muut tuotteet?

Jos päätät palauttaa yhden tai useamman tuotteen kampanjaostoissa, joissa oston mukana oli tuote, myös ilmainen tuote on palautettava avaamattomana/alkuperäisessä kunnossa. Jos päätät säilyttää ilmaisen tuotteen, lähetämme sinulle laskun tuotteen arvosta.

Entä vaihto-oikeudet?

Jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen kokoon, lähetä se meille takaisin niin kauan kuin tuote on ehjä ja käyttämätön. Lähetät palautuksen seuraavaan osoitteeseen, jos se lähetetään kirjeenä:

Svenskt Kosttillskott AB
Box 2018

Järfälla, Ruotsi

Ja jos lähetät sen pakettina, niin seuraavaan osoitteeseen:

Svenskt Kosttillskott AB
Mätarvägen 6 A

196 37 Kungsängen

Ruotsi

Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, hyvitämme olemassa olevan tilauksesi avoimen oston mukaan, koska emme voi tehdä muutoksia tilaukseesi. Sitten voit tehdä uuden tilauksen haluamallesi tuotteelle/koolle verkkosivuillamme. Vaihtotuotteesi lähetetään meiltä 24 tunnin sisällä arkisin.

Miten teen reklamaation?

Jos olet saanut rikkinäisen tuotteen, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme, sillä reklamaation tekemiseen tarvitsemme tiedon siitä, että mitä se koskee. Rikkoutuneiden tuotteiden tapauksessa sinun on lähetettävä kuva viallisesta tuotteesta sekä kerrottava, miten se meni rikki. Jos sinusta tuntuu, että tuote maistuu erilaiselta tai poikkeaa jollain tavalla, sinun tulee lähettää eränumero tai kuva, josta näkee, kuinka tuote on viallinen, sekä kuvaus. Huomaa, että kun haluat reklamoida tuotteen, joka ei kuulu omaan valikoimaamme, meidän on toimitettava reklamointi toimittajallemme ennen kuin se mahdollisesti hyväksytään.

Mitä teen, jos olen unohtanut salasanani? Kuinka kirjautua omille sivuille?

Jos et muista salasanaasi - tai sinulla on ongelmia omille sivuille kirjautumisessa, lähetä sähköpostia asiakaspalveluumme, ja pyydä heiltä apua sisäänkirjautumisessa, niin he auttavat sinua mielellään.

Toimituskysymyksiä

Kuinka kauan kestää ennen kuin saan toimitukseni?

Toimitus- ja toimitusaika riippuu postinumerostasi ja valitusta toimitustavasta.

Mitä eri toimitustapoja voin valita?

Alta voit lukea tarjoamistamme toimitustavoista. Tilauksellesi käytettävissä olevat toimitustavat luodaan postinumeron perusteella, jonka annat ennen kassalle siirtymistä.

Budbee Box:

Budbee Box toimittaa tavarat 2-3 päivän sisällä läheiseen toimituslaatikkoon. Koodilla noudat paketin juuri silloin, kun se sinulle sopii. Paketti säilyy laatikossa 7 päivää.

Tiedot lähetyksestä löytyvät Budbee-sovelluksesta.

Budbeen kotiinkuljetus:

Toimitusaika 2-4 arkipäivää riippuen asuinmaastasi.

Paketti toimitetaan iltaisin klo 17 ja 23 välisenä aikana. Jos olet pyytänyt paketin jättämistä ovesi ulkopuolelle, olet itse vastuussa siitä hetkestä lähtien, kun kuljettaja on jättänyt toimituksen.

Tiedot lähetyksestä löytyvät Budbee-sovelluksesta.

Bring:

Toimitus agentille

Toimitusaika 2-3 arkipäivää riippuen asuinmaastasi.

Mitkä ovat toimituskulut?

Eri toimitusvaihtoehtojen toimituskulut näkyvät kassalla. Jos ostat yli 30 €, meillä on aina ilmainen toimitusvaihtoehto.

Maksutavat

Käytämme Klarna Checkoutia maksuratkaisuna. Jokainen valmis ja hyväksytty tilaus luo automaattisesti tilausvahvistuksen. Yleisin syy tilausvahvistuksen tai laskun jäämättä jättämiseen on se, että annoit tilauksen yhteydessä vahingossa väärän sähköpostiosoitteen tai tilausvahvistus on automaattisesti lajiteltu Roskaposti-kansioon.

Lasku

Emme veloita maksua, jos valitset 30 päivän laskun. Lasku lähetetään sähköpostiosoitteeseesi ja sen voi maksaa myös My Klarnan kautta.

Korttimaksu

Turvallinen korttimaksaminen Mastercardilla ja Visalla, korttimaksuja ei lisätä. Rahat nostetaan tililtäsi 2 pankkipäivän sisällä.

Osittainen maksu

Maksu voidaan jakaa jopa 24 kuukaudelle. Aloitusmaksua tai kuukausimaksua ei lisätä, vain korko 18,9 %. Näet tämänhetkiset osamaksuehdot ja kuukausittaisen summan Klarnan verkkosivuilta.

Pankkisiirto

Maksa verkkopankkisi kautta.

Palautuskäsittely

Kuinka käytän avointa ostoa?

Olet tervetullut käyttämään avointa ostoa 14 päivän sisällä, jos tuote on avaamaton ja ehjä eikä sitä ole ostettu monipakkauksena tai sisällytettynä valmiiseen pakkaukseen, lähetät sen sitten takaisin meille. Palautus on omakustanteista. Avoin osto ei koske tuotteita, jotka on merkitty lyhyellä päivämäärällä tai rikkoutuneella sinetillä, johtuen terveyteen ja hygieniaan liittyvistä syistä.

Liitä mukaan myös kopio tilausvahvistuksestasi tai laskustasi, jossa mainitset minkä tuotteen olet palauttamassa ja että se koskee avointa ostoa. Lähetät palautuksen seuraavaan osoitteeseen:

>>> Jos palautus lähetetään kirjeenä:

Svenskt Kosttillskott AB
Box 2018
176 02 Järfälla
Ruotsi

>>> Ja jos lähetät palautuksen pakettina, niin seuraavaan osoitteeseen:

Svenskt Kosttillskott AB
Mätarvägen 6 A
196 37 Kungsängen
Ruotsi

Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, rekisteröimme sen ja korjaamme maksun.

Huom! Mikäli sinulla on kysymyksiä palautukseen liittyen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin he auttavat sinua mielellään!

Kuinka paljon maksan laskustani palautuksesta/vaihdosta?

Voit valita itse, haluatko maksaa koko laskun summan ja saada hyvityksen tilillesi, kun olemme vastaanottaneet palautuksesi. Jos et halua maksaa koko laskuasi, sinun tulee ilmoittaa Klarnalle itse, että olet tehnyt palautuksen meille, ja teet sen joko Klarna-sovelluksen kautta tai soittamalla +358(0)248093888. Sitten laskusi keskeytetään, kunnes olemme vastaanottaneet palautuksesi ja päivittäneet laskusi.

Kuinka kauan kestää ennen kuin saan rahani takaisin?

Palautuksen lähettämisestä meille voi kulua jopa 14 päivää, kunnes palautusosastomme on rekisteröinyt ja käsitellyt palautuksesi. Jos olet maksanut kortilla tai suoramaksulla, voi kulua 3-5 pankkipäivää ennen kuin rahat ovat taas käytettävissä tililläsi.

Mitä makutakuu tarkoittaa?

Makutakuu koskee kaikkia asiakkaitamme omalla tuotteellamme Diet Shake ja Diet Shake Less Sugar ja tarkoittaa, että voit asiakkaana tilata meiltä kotiin ja maistaa tuotteen ja jos et ole tyytyväinen, voit lähettää sen takaisin meille. Tämän jälkeen voit joko vaihtaa tuotteen toiseen makuun tai saada rahasi takaisin. Makutakuu koskee vain yhtä tuotetta per tilaus ja tölkin sisällöstä tulee olla jäljellä vähintään 3/4. Kulta- ja platinajäsenillemme makutakuu koskee kaikkia oman merkkimme tuotteita. Jos haluat hyödyntää makutakuutasi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin he auttavat sinua eteenpäin.

Mitä teen, jos haluan reklamoida tuotteen?

Jos olet vastaanottanut viallisen tuotteen, sinulla on oikeus tehdä reklamaatio kohtuullisessa ajassa, mielellään 2 kuukauden sisällä. Tämän jälkeen otat yhteyttä asiakaspalveluumme ja lähetät kuvan vauriosta sekä tilausnumerosi ja tuotteen mahdollisen eränumeron. Muista, että reklamaation käsittely voi kestää kauemmin kuin normaali palautus.